اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۵۶۰۱

اخبار کوتاه از وزنه‌برداری

اخبار کوتاه از وزنه‌برداری
نمایندگان کمیته‌های آموزش، پزشکی و داوران فدراسیون وزنه‌برداری پنجشنبه 30 فروردین به ازبکستان محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعزام خواهند شد.
۱۱:۴۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، نخستین گروه از کاروان ایران به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا روز پنجشنبه 30 فروردین ماه به "اورگنج" محل برگزاری رقابتها اعزام می‌شوند.

داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون، عضو و دبیر کمیته پزشکی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، مصطفی حکمت‌پور عضو کمیته آموزش و پژوهش کنفدراسیون، علی سیردانی و سیدحسین نعیمی داوران بین‌المللی، اعضای گروه نخست کاروان کشورمان به این رویداد بین‌المللی هستند.

طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده، قرار است جلسات فنی، کمیته‌های فنی، آموزش و پژوهش، مربیان و پزشکی قبل از آغاز مسابقات برگزار شود. بر این اساس باقری و حکمت‌پور نمایندگان وزنه‌برداری ایران در جلسات کمیته آموزش و پژوهش و کمیته پزشکی حضور خواهند داشت.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد.

* آشنایی مربیان کشورمان با آخرین مقررات مبارزه با دوپینگ

یک دوره کلاس آنتی دوپینگ برای مربیان تیم‌های ملی و مربیان حاضر در لیگ، به منظور آگاهی هر چه بیشتر مربیان وزنه‌برداری کشورمان در خصوص مبارزه همه جانبه با دوپینگ، طبق آخرین مقررات سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) راس ساعت 14 روز سه شنبه 28 فروردین با تدریس دکتر گلشن راز عضو کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری در سالن جلسات فدراسیون برگزار می‌شود.

در این کلاس مربیان رده سنی مختلف تیم‌های ملی و حاضر در لیگ برتر و همچنین نماینده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان (نادو ) شرکت خواهند داشت.

* زاهدان، میزبان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان

رقابتهای قهرمانی پیشکسوتان کشور و انتخابی تیم ملی این رده سنی جهت اعزام به رقابتهای قهرمانی جهان 2018 بارسلونا، طی روزهای 19 تا 22 اردیبهشت در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، تا 10 اردیبهشت ماه می‌توانند مدارک خود را به مسئولان برگزاری مسابقات در فدراسیون وزنه‌برداری با شماره فاکس 44739234 ارسال کنند.

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین